#wieszaknadetoksie (3)

5/26/2014
Imprezowe weekendy zazwyczaj kończą się u mnie poniedziałkowym skokiem na wadze. W piątek urodzinowa zabawa w Krakowie, w sobotę pobalangowe menu (czyli tłusto i słodko, bo przecież nikomu nie chce się jeść musli na śniadanie), a w niedzielę świętowanie z rodzicami obiadem i deserem z okazji dzisiejszego Dnia Matki. Lubię wdrażać w życie zdrowe zasady od przysłowiowego poniedziałku, więc i dzisiaj rozpoczynam lżejszy tydzień pod hasłem #wieszaknadetoksie.


Wszyscy mądrzy dietetycy trąbią o tym, jak ważne jest regularne picie wody. Sama często o tym zapominam, bo najzwyczajniej w świecie nie odczuwam przez cały dzień pragnienia, a woda sama w sobie nie jest niczym szczególnie smakowitym ;-) Zapomnieć o niej łatwo. Dla osób borykających się z podobnym problemem polecam w 100% naturalne, przepyszne wody smakowe, które wykonacie w 5 minut i z dowolnych składników. Próbowałam już różnych konfiguracji (m.in. z kiwi), ale najbardziej posmakował mi dodatek truskawek.

WODA OWOCOWA

woda mineralna
truskawki
świeża mięta
cytryna, grejpfrut

Truskawki kroimy w plasterki i wrzucamy do dzbanka. Zalewamy wodą mineralną, dodajemy listki mięty i wlewamy trochę świeżo wyciśniętego soku z cytryny i grejpfruta. Napój wkładamy do lodówki na minimum godzinę, by woda przeszła smakiem owoców. 

16 komentarzy:

  1. O tak tak idealna alternatywa dla kupnej wody smakowej :)))

    http://fitdevangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę spróbować przekonać mamę do picia takiej wody, bo mi się truję tym cukrowym dziadostwem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam, też nie przepadam za piciem wody, ale odkąd mamy filtr do wody wmontowany już w lodówkę i woda jest schłodzona do tych 2 stopni, to ma całkiem przyjemny smak:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tak zaserwowaną wodę. Nie dość, że smakuje lepiej niż chemikalia, to jeszcze o wieeeele bardziej apetycznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najlepszym napojem, który szybko zaspokaja pragnienie jest woda z miętą i cytryną ! Uwielbiam ten orzeźwiający smak :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mi się pić zachciało :)
    Jutro lecę do sklepu po truskawki, koniecznie!

    caaarolyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie truskawkową domową wodę,ale wręcz uwielbiam malinową. A na chłodniejsze dni koniecznie mandarynkową z goździkami i miodem. Albo pomarańczową z cynamonem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. a potem wyjadamy truskawki : ) mm! najlepsza woda smakowa na świecie - ta swojska : )

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ♥ chociazby przez sam fakt, ze cholernie kojarzy mi sie z latem :))

    Ania, http://taffydream.net/blog/

    OdpowiedzUsuń
  10. możemy liczyć na post o pielęgnacji włosów? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale świetne <3 mega fajnie wygląda a woda z truskawkami :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też ostatnio próbowałam, pyszna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię sklepowych wód smakowych, a domowej wersji jeszcze nie piłam. Wypróbuję, jak tylko znajdę gdzieś truskawy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL