Zdrowe śniadanie A&M: w 5 minut!

5/19/2014
Wracam dzisiaj do kolejnej, nieco zakurzonej już akcji, którą rozpoczęłyśmy wspólnie z Anitą, autorką bloga Relish Meals. Promujemy zdrowe śniadania, zachęcając was do kulinarnych eksperymentów, odkrywania nowych smaków i przewrotnej zabawy z tymi, które już dobrze znacie.  Dzisiaj pomysły na śniadania dla zabieganych - przygotowanie ich nie zajmie wam więcej niż 5 minut. 






MISECZKA ZDROWIA

1 ciastko weetabix
łyżeczka siemienia lnianego
łyżka amarantusa ekspandowanego
1 jogurt sojowy o smaku wanilii
dżem (u mnie domowy morelowy)



KOKTAJL JAGLANY

1/2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej
1 dojrzały banan
kopiasta łyżka masła orzechowego
szklanka pitnego jogurtu naturalnego
(jogurt można zamienić na mleko sojowe)

Kaszę gotujemy dzień wcześniej. Rano przekładamy do blendera razem z pokrojonym bananem i masłem orzechowym, następnie zalewamy jogurtem i miksujemy do uzyskania gładkiej konsystencji. Koktajl możemy wzbogacić dodatkiem ulubionych ziaren.


22 komentarze:

  1. O, proszę! Mam nowy pomysł na weetabixy :) Nie omieszkam się go wypróbować, i to już wkrótce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko wygląda smacznie i faktycznie nie jest aż tak czasochłonne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje i Ciebie i Anite! :> fakt - szybciutkie sniadanie, a pyszne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. koktajl chętnie wypróbuję:p

    OdpowiedzUsuń
  5. koktajl mnie urzekl. Ide robic moje lody bananowe z maslem orzechowym:) https://www.youtube.com/watch?v=64u3sRhpJAw

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten koktajl. A ten Weetabix to jakiś batonik?? Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to rodzaj zbożowych ciasteczek ;) Produkt dostępny w Polsce w Kuchniach Świata i sklepach internetowych.

      Usuń
  7. Pierwsze śniadanie wygląda pysznie ;) ja często jem też zwykły twaróg z miodem i orzechami i np jakimś owocem (jagody, truskawki). Bardzo szybko się przyrządza i jest po prostu smaczne.
    Muszę natomiast przekonać się do kaszy jaglanej. Kupiłam, zraziłam się i teraz nie mogę się przemóc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasza jaglana do "najłatwiejszych" nie należy, gdyż przy gotowaniu często wychodzi z niej charakterystyczna goryczka. Jest jednak na tyle zdrowa, że polecam szukać dla jaglanki ulubionych rozwiązań: dodawać do sosów, zapiekać z twarogiem i owocami, gotować na mleku z bakaliami, a nawet dorzucać do zupy :)

      Usuń
  8. Chyba zrobię ten koktajl, tylko z truskawkami i bez masła orzechowego.
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z truskawkami też na pewno wypróbuję! Mniam :)

      Usuń
  9. Super pomysł na ten koktajl z kaszą i masłem orzechowym :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tak smacznie jeść to mogłabym codziennie! bardzo ciekawy i fajny pomysł :) koktajl przede wszystkim super- uwielbiam te smaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy następny post z serii "na co warto wydać więcej, na co mniej"? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już prawie gotowy, niedługo na blogu :) pozdrawiam!

      Usuń
  12. szalejecie, Wasze przepisy są tak kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prośba nie na miejscu. Ale bardzo chciałam cie prosić, żebyś napisała posta albo tutaj po krotce mi wytłumaczyła jak to był z twoją kariera ? W jakim wieku zaczelas, czy sama zglosilas się do agencji czy ktoś cię odnalazł? To dla mnie ważne. Opisz wszystko od początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, lecz nie będę po raz kolejny pisać tych samych postów ;) Zapraszam do archiwum, tam znajdziesz odpowiedzi na Twoje pytania.

      Usuń
    2. A podasz chociaż link ?♥

      Usuń
  14. Archiwum masz po prawej stronie... Zjedź do samego początku, czyli pierwszych postów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
SZABLONY RZECZYLADNIEJSZE.PL